Tone of voice traject
Bij het Deltion College letten ze héél goed op hun brand voice, de stem van hun merk. Juist daarom vroegen ze mij om hun tone of voice eens goed onder de loep te nemen en te beschrijven. We gingen in gesprek over merkwaarden, DNA en identiteit, ik beoordeelde bestaande content en schreef vervolgens een helder advies. Het resultaat? Een handboek waarin tone of voice, schrijfstijl en -regels duidelijk beschreven staan. Vastgelegd voor iedereen die ‘spreekt’ vanuit de organisatie. Een onmisbaar fundament voor alle toekomstige communicatie. Daar zet je als tekstschrijver in Zwolle graag je tanden in!
Gelijke trajecten deed ik voor en met o.a. Thermen Bussloo, Thermen Soesterberg en Pensioenfonds Horeca & Catering. En misschien binnenkort wel voor jouw merk en mensen…
Opdrachtgever: Deltion College, Zwolle
Diensten: tone of voice traject (vaststellen tov d.m.v. teamsessies, content inventarisatie, advies, vastleggen/beschrijven in document)
In samenwerking met: Deltion College, afdeling Communicatie