'}}
NBTC HOLLAND MARKETING | VOICE-OVER & MERKVERHAAL HANZESTEDEN

Script|voice-over copy animatie Hanzesteden
Negen heerlijke Hanzesteden. Daar moet je zijn, die moet je bezoeken! NBTC Holland Marketing en Marketing Oost beschrijven een sterk staaltje destinatiemanagement in hun Perspectief 20|25. Ik mocht het samenvatten en vertalen naar een script en voice-over tekst. En Beeldprikkels maakte er een supercoole animatie van. Twee minuten pure Hanzetrots!

Ik wil die animatie zien!

Merkverhaal Hanzesteden
Trots. Het zit diep in ’t Hanze-DNA. Net als samenwerken. Ook nu werken de negen Hanzesteden Doesburg, Zutphen, Deventer, Zwolle, Hattem, Hasselt, Kampen, Elburg en Harderwijk sterk samen. Het doel? Samen met NBTC Holland Marketing het gebied nóg meer op de kaart zetten voor bezoekers, bewoners en bedrijven. Gebiedsmarketing en destinatiemanagement dus. Ik mocht het merkverhaal van de Samenwerking Hanzesteden schrijven en gaf invulling aan een inspirerende merkgids. Alles als basis en handvat voor alle volgende content.

Opdrachtgever: NBTC Holland Marketing
Diensten: concept en schrijven merkverhaal, schrijven script|voice-over copy animatie
In samenwerking met: Beeldprikkels